HBFC سے بات کریں - کسٹمر کی شکایت
Lorem Ipsum پرنٹنگ اور ٹائپ سیٹنگ انڈسٹری کا محض ڈمی ٹیکسٹ ہے۔
Menu
گاہک کی شکایات
سروس کوالٹی مینجمنٹ یونٹ
آپ ہمیں اپنی شکایات درج ذیل چینلز کے ذریعے بھیج سکتے ہیں۔
- آپ ہمیں اس پر بھی لکھ سکتے ہیں:
- ہیڈ سروس کوالٹی مینجمنٹ یونٹ، HBFC
- تیسری منزل، فنانس اینڈ ٹریڈ سینٹر، شاہراہ فیصل، کراچی، پاکستان
HBFC اپنے صارفین کو بہترین خدمات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ ہم اپنے صارفین کے تاثرات اور تجاویز کو سیکھتے اور ان کی قدر کرتے ہیں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کی شکایت پر ہماری فراہم کردہ قرارداد غیر تسلی بخش ہے تو آپ دوبارہ غور کے لیے HBFC سے دوبارہ رابطہ کر سکتے ہیں۔ تاہم، اگر آپ اب بھی مطمئن نہیں ہیں، تو آپ اپنے خدشات/شکایات ریکارڈ کرنے کے لیے درج ذیل سے رجوع کر سکتے ہیں:
1۔اسٹیٹ بینک آف پاکستان
- بینکنگ کنڈکٹ اینڈ کنزیومر پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ آئی آئی چندریگر روڈ، کراچی
- فون: (+92)-21-111-727-273
- فیکس: (+92)-21-99221160
- ای میل: cpd.helpdesk@sbp.org.pk
2. پاکستان کا بینکنگ محتسب
- بینکنگ محتسب پاکستان سیکرٹریٹ 5ویں منزل، شاہین کمپلیکس، ایم آر کیانی روڈ، کراچی
- فون: (+92)-21-99217334-8
- فیکس: (+92)-21-99217375
- ای میل: info@bankingmohtasib.gov.pk
3. وفاق محتسب پاکستان سیکرٹریٹ
- 36-کانسٹی ٹیوشن ایونیو، بالمقابل سپریم کورٹ، G-5/2، اسلام آباد۔
- فون: +92-51-9217200-01
- فیکس: +92-51-9217256، +9221 -9921731 5
- ای میل: ps.ombudsman@gmail.com
- ویب سائٹ: ps.ombudsman@gmail.com