وژن، مشن اور اقدار
ہم پرعزم ہیں۔
بااختیار بنانے کے لئے
خاندانوں کی مدد سے
وہ خریدتے ہیں اور
گھروں کی تعمیر
ان کا اپنا
وژن، مشن اور اقدار
HBFC کی برانڈ شناخت اس بات کا ظاہری اظہار ہے جس کے لیے ہم ایک تنظیم کے طور پر کھڑے ہیں۔
اس کا خلاصہ ہمارے وژن، مشن میں ہے اور ہماری اقدار سے اس کی تائید ہوتی ہے۔
اولین مقصد
سماجی طور پر ذمہ دار اور تجارتی لحاظ سے پائیدار ہاؤسنگ فنانس ادارہ بننا۔
مشن
پاکستان میں مارگیجز، ہاؤسنگ اور کنسٹرکشن فنانس سیکٹر کی توسیع کے لیے سنٹر آف ایکسی لینس بننا۔
ہماری اقدار
HBFC میں، ہم اس بات کو یقینی بنانے کے طریقے تلاش کرتے ہیں کہ ہمارے ملازمین کا کمپنی کی اقدار سے مضبوطی سے تعلق ہے، مختلف شخصیات، مواصلاتی انداز اور تنظیمی کرداروں کے حامل افراد کے درمیان ہم آہنگی اور باہمی احترام کی ثقافت پیدا کرنے کے لیے۔
ہماری اقدار اس بات کی وضاحت کرتی ہیں کہ ہم کس طرح کاروبار کرتے ہیں اور اپنے صارفین، شراکت داروں اور اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ بات چیت کرتے ہیں۔ ہماری تین بنیادی اقدار سالمیت، کسٹمر فوکس اور فضیلت اور اختراع کے لیے عزم ہیں۔ جیسا کہ ہم اپنے افق کو وسیع کرتے ہیں، نئے ٹیلنٹ کو بھرتی کرتے ہیں اور نئے چیلنجز کا سامنا کرتے ہیں، یہ ہمارے لوگوں کی ان فیصلوں اور اقدامات میں رہنمائی کرتے ہیں جو وہ ہر روز لیتے ہیں۔
دیانتداری کے ساتھ کاروبار کرنا ہمیشہ HBFC کے ہر کام کا مرکز رہا ہے۔ سالمیت اس بات کی وضاحت کرتی ہے کہ ہم کس طرح برتاؤ کرتے ہیں، چاہے ہم کہیں بھی ہوں۔ یہ HBFC کی طویل مدتی کامیابی کے لیے صحیح کام کرنے میں ہماری رہنمائی کرتا ہے۔
HBFC میں، ہم ہر سطح پر جدت کو اہمیت دیتے ہیں۔ ہم تحقیق اور ترقی میں بہت زیادہ سرمایہ کاری کرتے ہیں۔ راہ نکالنا نئی مصنوعات جو ہمارے صارفین کی توقعات کو پورا کرتی ہیں۔ ہم جمود کو چیلنج کرتے ہیں اور کام کرنے کے بہتر طریقے تلاش کرتے ہیں، اپنے صارفین کے لیے قدر پیدا کرتے ہیں، اور اپنے لوگوں کو بااختیار بناتے ہیں۔ محدود دائرے سے باہر نکل کر سوچیں .
HBFC میں، ہمیں یقین ہے کہ ہماری کامیابی ہاتھ سے جاتی ہے۔ ہمارے گاہکوں کے ساتھ. ہم مسلسل تلاش کریں موزوں حل اور سپورٹ کے ذریعے اپنے صارفین کے لیے قدر میں اضافہ کرنے کے لیے۔ فعال اور اختراعی سوچ کو لاگو کرکے، ہم اپنے ہر کام میں کسٹمر کی قدر پیدا کرتے ہیں۔