Call Us Now
Email Us
Connect on WhatsApp
Apply Now

House Building Finance Company – HBFC

شکایات سے نمٹنے کا طریقہ کار
Lorem Ipsum پرنٹنگ اور ٹائپ سیٹنگ انڈسٹری کا محض ڈمی ٹیکسٹ ہے۔

شکایات سے نمٹنے کا طریقہ کار

HBFC اپنے صارفین کو بہترین خدمات فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ ہم اپنے صارفین کے تاثرات اور تجاویز کو سیکھتے اور ان کی قدر کرتے ہیں۔

آپ درج ذیل چینلز کے ذریعے اپنی شکایات درج کروا سکتے ہیں۔
  1. شکایت کے فوری حل کے لیے برانچ مینیجر سے مسئلہ پر بات کریں۔
  2. اپنی شکایت ایک سادہ کاغذ پر لکھیں اور اپنی شکایت/تجویز کو اپنی قریبی برانچ میں دستیاب شکایت باکس میں ڈالیں۔
  3. آپ اپنی شکایات/مشورے براہ راست ہیڈ آفس میں لکھ سکتے ہیں: ہیڈ سروس کوالٹی مینجمنٹ یونٹ، HBFC تیسری منزل، فنانس اینڈ ٹریڈ سینٹر، شاہراہ فیصل، کراچی، پاکستان۔
  4. ہمیں 0800-42325 پر کال کریں ہمیں 0800-42325 پر کال کریں
  5. اپنی شکایت ہماری ویب سائٹ: www.hbfc.com.pk پر درج کریں یا آپ ہمیں شکایت @demo.hbfc.com.pk پر بھی بھیج سکتے ہیں۔

براہ کرم اپنی کمیونیکیشن میں فالونگ فراہم کریں۔

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کی شکایت/فیڈ بیک بروقت اور مناسب طریقے سے حل ہو، برائے مہربانی درج ذیل ڈیٹا فراہم کرنا یقینی بنائیں۔

آپ کو وصول کرنے کی توقع کرنی چاہئے۔

  1. 48 گھنٹوں کے اندر شکایت کا اعتراف سوائے اس کے کہ جب آپ نے کال سینٹر میں شکایت درج کرائی ہو۔
  2. شکایت کے حل کی اطلاع اندراج کے 7 سے 15 کاروباری دنوں کے اندر (شکایت کی نوعیت پر منحصر ہے)۔
  3. 10 کام کے دنوں کے بعد ایک عبوری جواب، اگر آپ کی شکایت کو مزید تفتیش کی ضرورت ہے۔
  4. دھوکہ دہی سے متعلق شکایات، 30 کام کے دنوں میں شکایت کنندہ کو حتمی جواب۔
شکایات درج کرانے کے لیے متبادل فورم شکایات درج کرانے کے لیے متبادل فورم

اگر آپ اپنی شکایت پر ہمارے جواب سے مطمئن نہیں ہیں، تو آپ شکایت درج کرانے کے لیے درج ذیل متبادل فورمز سے بھی رجوع کر سکتے ہیں۔

اسٹیٹ بینک آف پاکستان

ڈائریکٹر بینکنگ کنڈکٹ اینڈ کنزیومر پروٹیکشن ڈیپارٹمنٹ

5ویں منزل، SBP مین بلڈنگ اسٹیٹ بینک آف پاکستان آئی آئی چندریگر روڈ، کراچی

بینکنگ محتسب پاکستان سیکرٹریٹ

پانچویں منزل، شاہین کمپلیکس، ایم آر کیانی روڈ، کراچی۔

Scroll to Top